لوازم خانگی افراکالا لوازم خانگی افراکالا .

لوازم خانگی افراکالا

کولرگازی 30000 سرد سامسونگ مدل AR30KCFU سری مکس4

کولرگازی 30000 سرد سامسونگ مدل AR30KCFU سری مکس4

سیستم داخلی کولر گازی سامسونگ تثبیت کننده دمای هوا وجود دارد، که دما را به صورت یکنواخت در محیط، خنک نگه می دارد. و این سیستم از طریق کنترل ولتاژ، کولر گازی شما را در مقابل نوسانات برق محافظت می کند. کولر گازی سری مکس سامسونگ قابلیت نصب بر روی دیوار دارد و دیگر نیازی به اشغال کردن فضای اتاق نخواهد بود.

AR30KCFU با تحمل نوسانات ولتاژ برق تا 25%

سیستم های تهویه مطبوع عموماً، تحمل نوسانات گسترده ولتاژ برق را ندارند، اما سامسونگ برای ساکنین مناطقی که ولتاژ الکترونیکی متغیر دارند، کولر گازی سری مکس را تولید کرده که بدون اینکه فشاری بر روی کمپرسور وارد شود این نوسانات ولتاژ را تا 25% تحمل می کند.ذرات گرد و غبار که در فیلتر هوا جمع می شود، باعث عملکرد نادرست کولر و تولید ویروس ها وآلودگی هوا می شود. فیلتر کولر گازی سری مکس سامسونگ زمانی که به تمیز کردن نیاز داشته باشد، از طریق نور آبی رنگ به کاربر هشدار می دهد.هم اکنون می‌توانید کولرگازی 30000 سرد سامسونگ مدل AR30KCFU سری مکس را از فروشگاه آنلاین افرا کالا خریداری کنید.

کولرگازی 30000 سرد سامسونگ جور AR30KCFU خصوصی مکس4

سیستم داخلی سیستم سرمایش گازی سامسونگ ثبت کننده دمای هوا موجود است , که دما را به صورت یکنواخت در محیط , خنک نگه می‌دارد . و این سیستم از روش در اختیار گرفتن ولتاژ , سیستم سرمایش گازی شمارا علیه نوسانات برق حفظ می نماید . سیستم سرمایش گازی خصوصی 3dmax سامسونگ امکان نصب بر روی دیوار دارااست و دیگر نیازی به اشغال کردن فضای اتاق نخواهد بود .

AR30KCFU با تحمل نوسانات ولتاژ برق تا 25 %

سیستم های تهویه مطبوع عموماً , تحمل نوسانات گسترده ولتاژ برق را ندارند , البته سامسونگ برای ساکنین مناطقی که ولتاژ الکترونیکی متغیر دارا هستند , خنک کننده گازی خصوصی 3dsmax را ایجاد کرده که سوای این که فشاری بر روی کمپرسور وارد شود این نوسانات ولتاژ را تا 25 % تحمل می نماید . ذرات گرد و غبار که در غربال هوا توده می شود , سبب تلاش غلط خنک کننده و ایجاد ویروس ها وآلودگی هوا می شود . غربال سیستم سرمایش گازی خصوصی تریدی مکس سامسونگ وقتی که به نظافت کردن نیاز داشته باشد , از روش روشنایی آبی به استفاده کننده هشدار میدهد . درحال حاضر میتوانید کولرگازی 30000 سرد سامسونگ گونه AR30KCFU خصوصی 3dsmax را از دکان آنلاین افرا محصول خریداری فرمائید .
کولرگازی 30000 سرد سامسونگ نوع AR30KCFU محرمانه مکس4


کولرگازی 30000 سرد سامسونگ گونه AR30KCFU خصوصی مکس4

سیستم داخلی سیستم سرمایش گازی سامسونگ ثبت کننده دمای هوا موجود است , که دما را به صورت یکنواخت در محیط , خنک نگه می‌دارد . و این سیستم از روش در اختیار گرفتن ولتاژ , خنک کننده گازی شما‌را علیه نوسانات برق نگهداری می نماید . خنک کننده گازی خصوصی 3dmax سامسونگ امکان نصب بر روی دیوار داراست و دیگر نیازی به اشغال کردن فضای اتاق نخواهد بود .

AR30KCFU با تحمل نوسانات ولتاژ برق تا 25 %

سیستم های تهویه مطبوع عموماً , تحمل نوسانات گسترده ولتاژ برق را ندارند , البته سامسونگ برای ساکنین مناطقی که ولتاژ الکترونیکی متغیر دارا هستند , خنک کننده گازی محرمانه تری دی مکس را ایجاد کرده که فارغ از این که فشاری بر روی کمپرسور وارد شود این نوسانات ولتاژ را تا 25 % تحمل می نماید . ذرات گرد و غبار که در غربال هوا عده می شود , سبب ساز همت غلط سیستم سرمایش و ایجاد ویروس ها وآلودگی هوا می شود . غربال سیستم سرمایش گازی محرمانه 3dsmax سامسونگ هنگامی که به پاک کردن نیاز داشته باشد , از روش نور و روشنایی آبی‌رنگ به استفاده کننده هشدار می‌دهد . اکنون میتوانید کولرگازی 30000 سرد سامسونگ گونه AR30KCFU خصوصی 3dmax را از دکان آنلاین افرا جنس خریداری فرمایید .

تایمر 24 ساعته, روکش محافظ فین جهت جلوگیری از فرسودگی, سهولت در تمیز کردن فیلترها Easy Filter, سیستم Auto Restart, سیستم شستشوی اتوماتیک(پنل داخلی), فیلتر سه لایه جهت تصفیه بیشتر, محافظ کمپرسور و برد الکترونیکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستمTriple Protector+, کنترل گردش هوا در چهار جهت
کولرگازی 30000 سرد سامسونگ جور AR30KCFU محرمانه مکس4
تایمر 24 ساعته , روکش حفظ کننده فین جهت خودداری از فرسودگی , سهولت در پاک کردن فیلترها Easy Filter , سیستم Auto Restart , سیستم شستشوی خودکار ( پنل داخلی ) , غربال سه لایه جهت تصفیه بیشتر , حافظ کمپرسور و پیروزی الکترونیکی در قبال نوسانات برق از روش سیستمTriple Protector+ , در دست گرفتن گردش هوا در چهار جهت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۸:۴۵ توسط:آراد1 موضوع: نظرات (0)